Новости Фокстрот
Всього за місяць послугу для нечуючих клієнтів підключили ще в 30 магазинах.
Протягом травня омніканальний ритейлер масштабував сервіс «Безбар’єрний Фокстрот», збільшивши покриття до 70 магазинів у різних регіонах України. Ця послуга дає можливість клієнтам з порушенням слуху отримувати якісні й кваліфіковані консультації жестовою мовою як у великих містах, так і в менших населених пунктах, таких яких у Бровари, Нікополь, Кременчук та ін.
«Безбар’єрність – це не тренд, а стратегічний напрямок розвитку компанії. Ми прагнемо створити середовище, де кожен отримає не лише доступ до інформації, а й повноцінний комфорт під час покупки як у фізичних магазинах, так і онлайн. Продовжуємо системно втілювати наші плани задля забезпечення фізичної доступності і надання сервісу, що перевищує очікування наших покупців», – розповідає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка та ініціаторка проєкту «Безбар’єрний Фокстрот».
Ініціатива реалізується у партнерстві з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» з червня 2023 року і включає можливість виклику онлайн-перекладача жестової мови за допомогою планшета або QR-коду у магазинах. Для онлайн-покупців доступний вебвіджет «Вушко» на сайті Foxtrot.ua. Він забезпечує одночасний зв’язок з контакт-центром і перекладачем.
Варто зазначити, що проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» ритейлер впроваджує на декількох рівнях. У 2024 році компанія інтегрувала електронне посвідчення нечуючого DEAF ID у програму лояльності, що дозволяє клієнтам оперативно отримувати персональні пропозиції без додаткового підтвердження статусу.
Крім того, компанія фокусується на створенні фізично доступного простору для людей, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями. У низці нових й оновлених у 2024-2025 магазинах встановлено індукційні петлі, які покращують звук для людей зі слуховими апаратами. Зокрема, комплекс таких рішень вже реалізовано у магазинах ритейлера в Чабанах (ТРЦ «Епіцентр»), Броварах (ТРЦ «Термінал»), у Львові (пр.Червоної Калини, 62), в Одесі (ТЦ City Center), Івано-Франківську (ТРЦ Veles Mall), Запоріжжі (ТРЦ City Mall).
А на початку 2025 року Фокстрот запустив рубрику «Огляд на що ХОЧ!», у якій експерти з техніки із залученням топових перекладачів жестової мови розкривають функціональні можливості техніки, зокрема ті, які не завжди можна знайти в інструкціях.
Актуальний перелік магазинів в яких підключений сервіс з обслуговування жестовою мовою доступний на сайті Фокстрот, а на google картах такі торгові точки позначені спеціальною позначкою.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду.Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – українські бізнесмени Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.

Компанія надала менторський супровід у конкурсах, познайомила молодь із можливостями роботи в ритейлі та підготувала подарунки для учасників.
17 травня 2025 року простір ClustSpace Бібліотеки КПІ ім. І. Сікорського став місцем зустрічі активної, вмотивованої та творчої молоді. Тут відбувся ІІ Всеукраїнський фестиваль креативної молоді CreativeHub. Захід зібрав понад 160 учасників з різних регіонів України, а також гостей з Канади, Словаччини, Англії, Австрії та Польщі. Генеральним партнером фестивалю став омнікальний ритейлер Фокстрот, який підтримав подію, орієнтовану на розвиток молодого покоління.
Програма фестивалю включала хакатони з реклами та журналістики, конкурси письменницької майстерності та соціального контенту. Учасники працювали з реальними кейсами, презентували свої ідеї, шукали нестандартні рішення й отримували відгуки від фахівців індустрії.
Одним із завдань хакатону було створення маркетингової кампанії для клієнтів Фокстрот. Команди аналізували бриф, формували концепції, використовували як класичні підходи – скетчі, розкадровки, так і сучасні – AI-технології для генерації роликів. Підтримку учасникам надавали представниці компанії: Марія Штельмах, копірайтерка, і Наталія Грималюк, pr-менеджерка, які допомагали командам формулювати ідеї, вдосконалювати презентації й орієнтуватися на практичний результат.
Команди Synapse та ЗМІст, які отримали бронзу та срібло
Третє місце посіла команда Synapse з креативною концепцією «Потягом бажань». Срібло здобула команда ЗМІст, представивши ідею «ХОЧ-TECH WISH-DAY». А переможцем конкурсу стала команда Ф1 з концепцією «ХОЧ буде! Фоксі чаклує». У її складі студентки Анна-Марія Меленчук (3 курс), Олена Шестеренко (2 курс) та магістрант Василь Попович.
Команда-переможець Ф1
«Молодь, яка прагне вчитися, пробувати, генерувати – це саме те середовище, яке надихає нас у Фокстрот. Ми регулярно зустрічаємося зі студентами провідних ВНЗ країни, розповідаємо про багатогранну структуру ритейлу, підтримуємо профільні заходи та надаємо можливості для стажування. Для багатьох наших працівників Фокстрот став першою роботою, місцем, де можна отримати досвід і розвиватися. Бути партнером CreativeHub — це нагода підтримати молодих креаторів і, водночас, побачити в дії майбутніх лідерів. Дякуємо організаторам і всім учасникам за відкритість, енергію та креатив», – зазначила Наталія Грималюк, pr-менеджерка мережі Фокстрот.
Від компанії як провідного роботодавця виступила Ольга Хандога, HR-менеджерка компанії Фокстрот. Вона розповіла про історію бренду, можливості старту в ритейлі та важливість спробувати себе в різних напрямах. Її виступ став для багатьох першим знайомством з практичним світом бізнесу, який відкритий та готовий інвестувати у нові таланти.
Фокстрот також підготував подарунки для переможців конкурсів та хакатону. Фестиваль став для багатьох місцем першого досвіду та розуміння, куди рухатися далі в побудові кар’єри. А для Фокстрот – це ще один крок у розвитку сильної, натхненної та креативної України.
Нагадаємо, що підтримка креативних студентів компанією Фокстрот розпочалась ще у 2013 році. Тоді ритейл виступив партнером креативного батлу «Рекламний полігон» у рамках VII Українського студентського фестивалю реклами. Компанія допомогла визначити переможця і разом з ними зняти соціальний ролик «+1 в карму! Співробітникам і Фокстроту».
Також у 2019 та 2020 роках бренд Фокстрот разом з Асоціацією українських імпортерів побутової електроніки та компанією «Samsung Electronics» стали партнерами 15-го та 16-го Українських студентських фестивалів реклами. Тоді ініціювали номінацію «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» і відзначили переможців конкурсу «Рекламний полігон».
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду.Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – українські бізнесмени Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.

Омнікальний ритейлер електроніки долучається до соціальної ініціативи уже п’ять років поспіль.
13 травня стартувала нова хвиля кампанії #ШахрайГудбай, яка покликана поліпшити обізнаність громадян та нагадати їм про основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків, особливо в інтернеті. Ініціаторами Всеукраїнської інформаційної кампанії з платіжної безпеки є Національний банк України разом із Департаментом кіберполіції Національної поліції України та Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Кампанія є відповіддю на зростання кібершахрайства в умовах війни. За даними НБУ, лише у 2024 році збитки українців від шахрайських дій з платіжними картками сягнули 1,1 млрд грн – це на 37% більше, ніж у 2023 році. А найпоширенішою причиною шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія, коли клієнти самостійно розголошують особисті дані, реквізити платіжних карток, логін та пароль доступу до мобільного та інтернет-банкінгу, підтверджувальні коди та паролі для проведення платіжних операцій або для входу в платіжний застосунок.
«Фінансові платіжні установи постійно посилюють заходи безпеки, аби вберегти кошти клієнтів, тому шахраї все більше зусиль спрямовують на соціальну інженерію та все частіше виманюють чутливі дані в користувачів. Про це свідчать дані, отримані від надавачів платіжних послуг: 84% від загальної суми всіх збитків було спричинено саме соціальною інженерією. Таких випадків можна було б уникнути, якби українці краще знали правила безпечного використання платіжних карток та інтернет-банкінгу. Щоб нагадати їх громадянам та дати більше інформації про можливі шахрайські схеми й способи протидії кібершахраям, ми розпочинаємо нову хвилю інформаційної кампанії #ШахрайГудбай», – прокоментував заступник Голови НБУ Олексій Шабан.
Під час кампанії Національний банк разом із партнерами сконцентрує зусилля на роз’ясненні споживачам фінансових послуг основних елементів платіжної безпеки, зокрема щодо таких питань:
як перевіряти сайти, чат-боти, на яких користувачі вводять свої платіжні дані;
як безпечно купувати в інтернеті і уникнути найпоширеніших схем шахрайства;
як захистити свій фінансовий номер телефону і свої облікові записи;
як випадково не стати співучасником злочину та не потрапити в пастку шахраїв під час пошуку роботи;
як створювати складні та унікальні паролі і налаштовувати багатофакторну автентифікацію.
«Фокстрот працює не лише як мережа магазинів, але і як інтернет-продавець, тому ми системно дбаємо про те, щоб наші клієнти та співробітники були захищені у цифровому просторі. Ми постійно вдосконалюємо власні підходи до безпеки – прозора політика конфіденційності та захисту персональних даних, захищені канали зв’язку, перевірка надійності сервісів. А задля підвищення інформаційної обізнаності клієнтів, Фокстрот щороку долучається до кампанії #ШахрайГудбай, щоби поширювати важливу інформацію, яка реально може вберегти людей від втрати коштів», – зазначив директор з маркетингу компанії Фокстрот Олег Нікольський.
Нагадаємо, у 2023 році Фокстрот включено до рейтингу «Індекс захисту персональних даних» від ГО «Інтерньюз-Україна». На думку юристів й експертів з цифрових технологій, політика конфіденційності Фокстрот увійшла до десятки найуспішніших серед 20 досліджених сайтів і 10 застосунків приватних технологічних компаній, які працюють в Україні.
До кампанії #ШахрайГудбай2025 традиційно долучиться Фоксі, лисичка-маскот бренду Фокстрот, добре відома українцям. Вона допомагатиме зробити складну інформацію простою та доступною. На сторінках ритейлу у соцмережах Фоксі ділитиметься практичними порадами, пояснюватиме найпоширеніші шахрайські схеми, нагадуватиме, як убезпечити особисті дані, та мотивуватиме бути уважними до підозрілих повідомлень, дзвінків і посилань.
Інформаційна ініціатива з фінансової грамотності триватиме до кінця 2025 року по всій Україні. Уся важлива інформація зібрана на спеціальній вебсторінці кампанії #ШахрайГудбай.

Хиты продаж
Бестселлеры в категориях
54