Новини Фокстрот

Компанія надала менторський супровід у конкурсах, познайомила молодь із можливостями роботи в ритейлі та підготувала подарунки для учасників. 17 травня 2025 року простір ClustSpace Бібліотеки КПІ ім. І. Сікорського став місцем зустрічі активної, вмотивованої та творчої молоді. Тут відбувся ІІ Всеукраїнський фестиваль креативної молоді CreativeHub. Захід зібрав понад 160 учасників з різних регіонів України, а також гостей з Канади, Словаччини, Англії, Австрії та Польщі. Генеральним партнером фестивалю став омнікальний ритейлер Фокстрот, який підтримав подію, орієнтовану на розвиток молодого покоління. Програма фестивалю включала хакатони з реклами та журналістики, конкурси письменницької майстерності та соціального контенту. Учасники працювали з реальними кейсами, презентували свої ідеї, шукали нестандартні рішення й отримували відгуки від фахівців індустрії. Одним із завдань хакатону було створення маркетингової кампанії для клієнтів Фокстрот. Команди аналізували бриф, формували концепції, використовували як класичні підходи – скетчі, розкадровки, так і сучасні – AI-технології для генерації роликів. Підтримку учасникам надавали представниці компанії: Марія Штельмах, копірайтерка, і Наталія Грималюк, pr-менеджерка, які допомагали командам формулювати ідеї, вдосконалювати презентації й орієнтуватися на практичний результат. Команди Synapse та ЗМІст, які отримали бронзу та срібло Третє місце посіла команда Synapse з креативною концепцією «Потягом бажань». Срібло здобула команда ЗМІст, представивши ідею «ХОЧ-TECH WISH-DAY». А переможцем конкурсу стала команда Ф1 з концепцією «ХОЧ буде! Фоксі чаклує». У її складі студентки Анна-Марія Меленчук (3 курс), Олена Шестеренко (2 курс) та магістрант Василь Попович. Команда-переможець Ф1  «Молодь, яка прагне вчитися, пробувати, генерувати – це саме те середовище, яке надихає нас у Фокстрот. Ми регулярно зустрічаємося зі студентами провідних ВНЗ країни, розповідаємо про багатогранну структуру ритейлу, підтримуємо профільні заходи та надаємо можливості для стажування. Для багатьох наших працівників Фокстрот став першою роботою, місцем, де можна отримати досвід і розвиватися. Бути партнером CreativeHub — це нагода підтримати молодих креаторів і, водночас, побачити в дії майбутніх лідерів. Дякуємо організаторам і всім учасникам за відкритість, енергію та креатив», – зазначила Наталія Грималюк, pr-менеджерка мережі Фокстрот. Від компанії як провідного роботодавця виступила Ольга Хандога, HR-менеджерка компанії Фокстрот. Вона розповіла про історію бренду, можливості старту в ритейлі та важливість спробувати себе в різних напрямах. Її виступ став для багатьох першим знайомством з практичним світом бізнесу, який відкритий та готовий інвестувати у нові таланти. Фокстрот також підготував подарунки для переможців конкурсів та хакатону. Фестиваль став для багатьох місцем першого досвіду та розуміння, куди рухатися далі в побудові кар’єри. А для Фокстрот – це ще один крок у розвитку сильної, натхненної та креативної України. Нагадаємо, що підтримка креативних студентів компанією Фокстрот розпочалась ще у 2013 році. Тоді ритейл виступив партнером креативного батлу «Рекламний полігон» у рамках VII Українського студентського фестивалю реклами. Компанія допомогла визначити переможця і разом з ними зняти соціальний ролик «+1 в карму! Співробітникам і Фокстроту». Також у 2019 та 2020 роках бренд Фокстрот разом з Асоціацією українських імпортерів побутової електроніки та компанією «Samsung Electronics» стали партнерами 15-го та 16-го Українських студентських фестивалів реклами. Тоді ініціювали номінацію «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку» і відзначили переможців конкурсу «Рекламний полігон». Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду.Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – українські бізнесмени Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.
img
Омнікальний ритейлер електроніки долучається до соціальної ініціативи уже п’ять років поспіль. 13 травня стартувала нова хвиля кампанії #ШахрайГудбай, яка покликана поліпшити обізнаність громадян та нагадати їм про основні правила безпеки під час безготівкових розрахунків, особливо в інтернеті. Ініціаторами Всеукраїнської інформаційної кампанії з платіжної безпеки є Національний банк України разом із Департаментом кіберполіції Національної поліції України та Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України. Кампанія є відповіддю на зростання кібершахрайства в умовах війни. За даними НБУ, лише у 2024 році збитки українців від шахрайських дій з платіжними картками сягнули 1,1 млрд грн – це на 37% більше, ніж у 2023 році. А найпоширенішою причиною шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія, коли клієнти самостійно розголошують особисті дані, реквізити платіжних карток, логін та пароль доступу до мобільного та інтернет-банкінгу, підтверджувальні коди та паролі для проведення платіжних операцій або для входу в платіжний застосунок.  «Фінансові платіжні установи постійно посилюють заходи безпеки, аби вберегти кошти клієнтів, тому шахраї все більше зусиль спрямовують на соціальну інженерію та все частіше виманюють чутливі дані в користувачів. Про це свідчать дані, отримані від надавачів платіжних послуг: 84% від загальної суми всіх збитків було спричинено саме соціальною інженерією. Таких випадків можна було б уникнути, якби українці краще знали правила безпечного використання платіжних карток та інтернет-банкінгу. Щоб нагадати їх громадянам та дати більше інформації про можливі шахрайські схеми й способи протидії кібершахраям, ми розпочинаємо нову хвилю інформаційної кампанії #ШахрайГудбай», – прокоментував заступник Голови НБУ Олексій Шабан. Під час кампанії Національний банк разом із партнерами сконцентрує зусилля на роз’ясненні споживачам фінансових послуг основних елементів платіжної безпеки, зокрема щодо таких питань: як перевіряти сайти, чат-боти, на яких користувачі вводять свої платіжні дані; як безпечно купувати в інтернеті і уникнути найпоширеніших схем шахрайства; як захистити свій фінансовий номер телефону і свої облікові записи; як випадково не стати співучасником злочину та не потрапити в пастку шахраїв під час пошуку роботи; як створювати складні та унікальні паролі і налаштовувати багатофакторну автентифікацію. «Фокстрот працює не лише як мережа магазинів, але і як інтернет-продавець, тому ми системно дбаємо про те, щоб наші клієнти та співробітники були захищені у цифровому просторі. Ми постійно вдосконалюємо власні підходи до безпеки – прозора політика конфіденційності та захисту персональних даних, захищені канали зв’язку, перевірка надійності сервісів.  А задля підвищення інформаційної обізнаності клієнтів, Фокстрот щороку долучається до кампанії #ШахрайГудбай, щоби поширювати  важливу інформацію, яка реально може вберегти людей від втрати коштів», – зазначив директор з маркетингу компанії Фокстрот Олег Нікольський. Нагадаємо, у 2023 році Фокстрот включено до рейтингу «Індекс захисту персональних даних» від ГО «Інтерньюз-Україна». На думку юристів й експертів з цифрових технологій, політика конфіденційності Фокстрот увійшла до десятки найуспішніших серед 20 досліджених сайтів і 10 застосунків приватних технологічних компаній, які працюють в Україні. До кампанії #ШахрайГудбай2025 традиційно долучиться Фоксі, лисичка-маскот бренду Фокстрот, добре відома українцям. Вона допомагатиме зробити складну інформацію простою та доступною. На сторінках ритейлу у соцмережах Фоксі ділитиметься практичними порадами, пояснюватиме найпоширеніші шахрайські схеми, нагадуватиме, як убезпечити особисті дані, та мотивуватиме бути уважними до підозрілих повідомлень, дзвінків і посилань. Інформаційна ініціатива з фінансової грамотності триватиме до кінця 2025 року по всій Україні. Уся важлива інформація зібрана на спеціальній вебсторінці кампанії #ШахрайГудбай.
img
Сервіс працює в реальному часі, щоб нечуючі клієнти могли почуватися впевнено й комфортно, купуючи техніку у Фокстрот. Наприкінці квітня 2025 року ритейлер розширив перелік магазинів, в яких підключено сервіс «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування покупців з порушенням слуху, а також визначив найпопулярніший магазин серед нечуючих клієнтів. Безкоштовну послугу масштабовано ще у 10 магазинах: у Києві, Ужгороді, Запоріжжі, Івано-Франківську, Кривому Розі, Львові, Миколаєві, Одеси, Тернополі. «Для людей із порушенням слуху можливість купувати техніку легко і без бар’єрів – це не просто зручність, а базова потреба. Крім того, такий досвід формує довіру та бажання повертатися. Саме тому ми постійно вдосконалюємо й масштабуємо сервіси, щоб кожен клієнт мав рівні можливості для комфортного шопінгу. Паралельно працюємо над фізичною доступністю – адаптуємо торгові простори магазинів під інклюзивні очікування наших відвідувачів», – розповідає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу компанії, кураторка та ініціаторка проєкту «Безбар’єрний Фокстрот». Наразі сервіс з обслуговування жестовою мовою працює у 40 магазинах і на Foxtrot.ua, забезпечуючи рівність і доступність до товарів та послуг мережі. Для виклику онлайн-перекладача жестової мови клієнт може скористатися спеціальним планшетом з інстальованим програмним забезпеченням або ж відсканувати QR-код. На сайті Foxtrot.ua доступний вебвіджет «Вушко» для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру і перекладачем жестовою мовою. «За результатами реалізації проєкту ми вперше відзначили найпопулярніший безбар’єрний магазин у розрізі обслуговування нечуючих клієнтів. Ним став наш магазин у Львові на вул. Під Дубом, 7Б. Команда провела 168 консультацій із використанням онлайн-перекладача жестової мови. Це понад 11 годин спілкування й підтримки, щоб допомогти покупцям з порушенням слуху отримати повну інформацію про техніку», – додала Леся Нікуліна. Важливою частиною проєкту стала залученість працівників Фокстрот. Подяки отримали колективи 30 магазинів, які вже активно впроваджують сервіс. Усього з початку запуску сервісу обслуговування жестовою мовою надано понад 40 годин консультацій в магазинах і 20 годин через вебвіджет на сайті. У подальших планах ритейлера на поточний рік – покрити сервісом усю мережу. Нагадаємо, у 2023 році у партнерстві з ГО «Громадський рух «Соціальна єдність» Фокстрот запустив сервіс комунікації з нечуючими покупцями через онлайн-перекладачів жестової мови, запропонувавши таке рішення першими на ринку електроніки. У 2024 році за реалізацію цього проєкту компанія отримала низку відзнак:   срібло у номінації «Кращий приклад впровадження інклюзивного підходу» Всеукраїнської премії з клієнтського досвіду UCXE’2024, 1 місце в Премії HR-бренд Україна 2024, срібло міжнародної премії Partnership for Sustainability Award 2024 в номінації «Суспільство», а також відзначена у числі переможців конкурсу соціальних ініціатив «Відповідальна країна 3.0» від MMR. Крім того, у нових та оновлених магазинах ритейлер зосереджений на організації зручного торгового простору для відвідувачів, які користуються кріслом колісним, тростиною або милицями. Встановлено індукційну петлю, яка покращує якість звуку для тих, хто користується слуховими апаратами. Зокрема, комплекс таких рішень вже реалізовано у магазинах ритейлера в Чабанах (ТРЦ «Епіцентр»), у Львові (пр.Червоної Калини, 62), в Одесі (ТЦ City Center), Івано-Франківську (ТРЦ Veles Mall), Запоріжжі (ТРЦ City Mall) і Білій Церкві (ТРЦ Гермес). Довідка.Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. Станом на кінець квітня налічує 126 магазинів у 68 населених пунктах країни, розвиває інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду. Засновники омніканального ритейлера Фокстрот – українські бізнесмени Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький.
img
Хіти продаж
Бестселери в категоріях