В Ужгороді та Маріуполі - відкриття оновлених магазинів

18.12.2020

Кажуть, перед Новим роком можуть здійснитися найзаповітніші бажання. Мережа Фокстрот, звичайно, не чарівник, але в силах принаймні частково допомогти в їх реалізації. Адже з нагоди урочистого відкриття оновлених магазинів з 16 по 20 грудня проводить розіграш сучасної техніки, щасливим володарем якої може стати кожен покупець. Де і як саме – розповідаємо.

Мережа Фокстрот продовжує оновлюватися, а це значить, що все більше і більше покупців можуть познайомитися з новим форматом магазинів і найкращим асортиментом побутової та електронної техніки.

Наприклад, оновлений Фокстрот на вул. Перемоги, 28 в Ужгороді (торгова площа – понад 1000 м кв.) може похвалитися найширшим в місті вибором електронних гаджетів, великої і дрібної побутової техніки, смартфонів, аудіо-відео, аксесуарів та тощо, а також електротранспортом.

«Головною зміною у перезавантаженні роздрібної мережі є не тільки оновлення в проектуванні, дизайні та оформленні торгового простору, а й у новій концепції наповнення асортименту. Тож акцент робиться на збільшенні представленості тих категорій, які наразі є трендовими: смартфонів, кавових машин, роботів та стікових пилососів, парових систем, електрогрилів та іншої сучасної техніки», – розповів Олексій Зозуля, CEO мережі Фокстрот.

Магазин Фокстрот на пр. Миру, 149 в Маріуполі (площа – 900 кв.) теж отримав новий формат. Тут розширено асортимент товарів, серед яких – потужні й ультрамодні гаджети для роботи і повсякденного життя від популярних брендів, неймовірної якості зображення телевізори, техніка і посуд для втілення кулінарних ідей, сучасні домашні «помічники» та інші.

Крім цього, обладнані в кожному магазині спеціальні місця, які отримали назву омніполиці, відкривають доступ до асортименту інтернет-магазину foxtrot.ua. Завдяки цьому покупець може самостійно або за допомогою продавця-консультанта обрати не представлений в основному асортименті магазину товар на сайті.

«Така концепція виправдовує свою ефективність: це ми бачимо за результатами опитувань клієнтів, які проводимо регулярно, і, звісно, зі статистики. За цей рік приріст частоти покупки зріс на 7%, повторних покупок – на 10%. При цьому, показник утримання збільшився на 16%, а кількість лояльних покупців зросла з 9,5 до 10,6 млн. Це вкотре доводить, що наші зміни сприймаються споживачами позитивно, конвертуючись в їхню лояльність та покупки», – зазначив Олексій Зозуля.

Отже, як же виграти один з головних призів (а це – телевізор, смартфон, робот-пилосос, зволожувач повітря та колонки? Участь в розіграші беруть покупці, які здійснили покупку у вищеназваних магазинах Фокстрот з 16 по 20 грудня на суму від 999 грн. Також на гостей заходу чекають знижки до 50% та інші різноманітні активності з приємними подарунками.