На шляху до безбар’єрності: ключові проєкти Фокстрот на 2024 рік
05.04.2024
У планах компанії – трансформація уже відомого проєкту з обслуговування людей з порушеннями слуху «Безбар’єрний Фокстрот» у комплексну програму, що буде направлена на покращення комунікації з нечуючими покупцями, створення комфортних і рівних умов для клієнтів з різними потребами.
У 2024 році Фокстрот продовжить масштабування сервісу з обслуговування жестовою мовою в мережі магазинів і на сайті (у т.ч., у мобільній версії), а також планується запуск проєкту з відеооглядами техніки жестовою мовою. Зміни торкнуться і Програми лояльності задля актуалізації підходів у сегментації аудиторії і персоналізації пропозицій.
У частині фізичної доступності – на часі проведення аудиту в магазинах на безбар’єрність з подальшою адаптацією планограм існуючих і нових магазинів, оновлення обладнання.
Ще одне важливе завдання у рамках корпоративної стратегії з безбар’єрності Фокстрот – адаптація стандартів компанії, формування нової культури сприйняття шляхом системної роботи з персоналом і співдія з партнерськими організаціями. Робота з Mental Health-напрямком (внутрішні комунікації, вебінари, курси для співробітників), проєкт «Дружні до ветеранів» (навчання+внутрішні курси), посилення внутрішніх комунікацій і збору зворотного зв’язку – у пріоритеті HR-команди ритейлера.



«Сьогодні, як ніколи, актуальне питання зі створення рівних умов доступу до товарів та послуг, адже кожен українець заслуговує на толерантне ставлення, гідний рівень сервісу і розуміння під час обслуговування, – зазначає Людмила Воронецька, керівник відділу клієнтського сервісу компанії. – У фокусі уваги Фокстрот на поточний рік – забезпечення безбар’єрного середовища в роздрібних магазинах і на сайті Foxtrot.ua з урахуванням потреб нечуючих покупців, людей з інвалідністю і ветеранів війни».
Що вже Фокстрот зробив у 2023 році:
- у 10 магазинах інтегровано і підключено онлайн сервіс обслуговування жестовою мовою;
- запущено і відпрацьовано механізм консультацій ЖМ на сайті;
- понад 100 дзвінків щомісяця від покупців з порушеннями слуху;
- розпочали співпрацю і навчання з Veteran Hub;
- Mental Health: запустили внутрішню комунікацію, курси для співробітників та керівників, розділ на внутрішньому порталі, присвячений темі.
Зазначимо, Фокстрот з 2021 року є учасником спільноти «Бізнес без бар’єрів», яка об’єдналася навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців. Тому однією з перших комерційних компаній в Україні адаптує клієнтський сервіс з метою зруйнувати комунікативні, психологічні і фізичні бар’єри в обслуговуванні.