Правила публікації відгуків
27.04.2023Будь ласка, ознайомтеся із правилами модерації відгуків, якими ми керуємося під час їх розгляду.
Зверніть увагу:
усі залишені користувачами коментарі та відгуки на нашому сайті проходять модерацію до публікації на сторінці сайту, тобто відгук буде додається на сайт 1 раз і не одразу з’являється на сторінці. Від моменту написання до появи відгука на сайті може пройти деякий час (ми робимо все можливе, щоб він був якомога меншим, але у пікові періоди навантаження модерація всіх відгуків може зайняти до 3 робочих днів).
Ми залишаємо за собою право не публікувати будь-який відгук, якщо він порушує правила публікації, не є підтверджено достовірним або підозрілим з точки маніпуляцій із рейтингом товару або бренду. У окремих рідкісних випадках модератор має право не значно відредагувати відгук перед публікацією.
Якщо в вас є потреба залишити коментар не щодо якості конкретного товару, а щодо обслуговування у магазині, умов доставки, повернення, гарантій, конкретної спірної ситуації із вашою покупкою – ми рекомендуємо одразу звертатися до нашої Інформаційної служби. Так ваше звернення буде найскоріше розглянуто, а питання – вирішене.
Блокуються відгуки, текст яких:
1. не містить відгук саме про товар зі сторінки, на якій відгук був залишений. Оцінка сервісу компанії також може бути присутня у тексті, але у першу чергу повинні описуватись саме якості товару;
2. не містить об’єктивних достовірних фактів. Не описує власний досвід користувача, а лише чутки, припущення або здогадки про товар від третіх осіб (друзі, знайомі… Виняток - близькі родичі коментатора).
Не містить досвіду покупця взагалі;
3. дублює попередньо залишені відгуки
(або існує підозра на спам, декілька відгуків від однієї особи);
4. містить ненормативну лексику (зокрема приховану), є дискримінаційним;
містить вислови, що можуть бути образливими іншим читачам, хамство, погрози, тролінг, образи та випади проти інших учасників обговорення,
а також пропаганду насильства, заклики до порушення закону тощо;
5. є недостатньо інформативним.
Це, наприклад, відгуки, що складаються із 1-2 слів («супер», «рекомендую», «погано», «чудово» тощо).
Оптимальна довжина інформативного і розгорнутого (переваги товару, що найбільше подобається) коментаря повинна бути від 300 символів та більше.;
6. оформлений із надмірним використанням функції CAPS LOCK;
7. не є унікальним (текст скопійовано із інших ресурсів), містить спам, посилання на інші ресурси або інших продавців.;
Відгук – це письмовий коментар, в якому покупець дає власну оцінку якості товару, та досвіду його використання. Оптимально, якщо описано товар, що був придбаний саме у інтернет-магазині Фокстрот, так як партії товару у різних продавців можуть відрізнятися.
Оцінка товару (зірки) – це підсумкове узагальнене враження покупця від отриманого товару, підтвердження готовності рекомендувати (або ні) його іншим зацікавленим відвідувачам сайту. Оцінки різних користувачів товару, що залишили відгук, впливають на загальний рейтинг товару.
Оцінки та відгуки допомагають усім клієнтам Фокстрот швидко і зручно обирати найкращі товари, і ми вдячні вам за них!
111