Мега-швидко: Фокстрот запустив експрес-доставку за 2 години

24.09.2020

Ритейлер одним із перших на ринку активував послугу швидкого отримання товарів при замовленні на сайті. Сервіс доступний для жителів столиці, а в найближчому майбутньому буде масштабований у всіх містах присутності магазинів Фокстрот, а це близько 90 населених пунктів.

«Експрес-доставка – один з найбільш затребуваних у наш час сервісів і, відповідно, в числі пріоритетних у Фокстрот, – зазначив CEO Олексій Зозуля. – На етапі розробки стратегії принципово важливим моментом був пошук такого перевізника, бізнес-процеси і функціонал якого «заточені» під поставлені цілі: швидкість, своєчасність і географія покриття».

Надійним партнером в реалізації ідеї виступив перевізник Ipost, який забезпечує високий рівень кур'єрського сервісу і широкі можливості доставки.

За планом проекту на сайті foxtrot.ua реалізована опція вибрати новий спосіб отримання товару «експрес доставка за 2 години перевізником Ipost»*. При цьому виконання замовлення повністю автоматизовано і проходить без участі персоналу компанії.

«Про статус заявки ми інформуємо клієнта шляхом смс-повідомлень. Також можна відстежувати «шлях замовлення» самостійно в особистому кабінеті, через чат-бот у Telegram або Viber. А завдяки інтеграції з додатком Ipost – перевірити місцезнаходження кур'єра на карті і у разі потреби – зв'язатися з ним, – розповів Вадим Осинський, начальник управління ланцюга поставити Фокстрот.

Весь процес експрес-доставки максимально наближений до формату «пікап» (самовивіз), що дає можливість клієнту зробити і отримати замовлення в кілька кліків і у найближчий час. А для самої компанії – спосіб гнучкого масштабування продукту з покриттям усіх міст розташування магазинів мережі.

*Експрес-доставка діє тільки по м. Київ. Замовлення експрес-доставки можливе за умови придбання 1 (одного) товару в інтернет-магазині www.foxtrot.ua вартістю не більше 15 000 грн максимальною вагою до 10 кг з габаритами не більше 50/50/30 (довжина/ширина/висота).