Перезавантаження легенди: відкрився найбільший Фокстрот в Україні

12.11.2020

У мережі Фокстрот сталася дійсно історична подія – реформат магазину на столичній Почайній по просп.С.Бандери, 21, який утримує лідерські позиції протягом багатьох років і займає 1 місце в рейтингу мережі за багатьма показниками.

Урочисте відкриття магазину-флагмана – з безліччю подарунків, знижками до 53%, сюрпризами від партнерів Фокстрот і, безумовно, дотриманням всіх карантинних заходів, відбудеться 12-13 і 16-17 листопада.

Що вражає відразу, так це його розміри: 2 поверхи, 2700 м2 торгової площі, де розміщено понад 5500 одиниць техніки. І наповнення товарних полиць ще триває. Усі товарні категорії розділені зонально, щоб показати покупцеві останні новинки, щоб йому було комфортно вибирати, тестувати і отримати при цьому професійну консультацію.

  • 81 бренд-зона;
  • 12 проектів катмен;
  • 11 демонстраційних зон.

«Та команда, яка займається оновленням формату магазинів, – це неймовірні люди, які живуть цими проектами. Спільна синергія, прагнення отримати той результат, який хотілося б, дорогого вартує. Саме в цьому унікальність компанії Фокстрот, яка вміє об’єднувати і запалювати такими проектами. Адже все, що ми робимо в розвитку нашого бренду, – робимо для наших покупців: щоб бути ближчими до них, зрозуміліше, давати певний експірієнс і рости разом. І віримо, що враження від цього магазину перевершать їхні всі очікування», – зазначив Олексій Зозуля, директор мережі Фокстрот.

У дизайні і плануванні тут зроблений акцент на сучасних, відточених на інших реформатах рішеннях. На першому поверсі представлена зона діджитал і IT-категорій. Окремо представлена геймерська зона (вперше в мережі), де пропонується асортимент з найбільш «просунутих» моделей ноутбуків, системні блоки, монітори, ергономічні миші, аксесуари. Також яскраво презентована зона фанатів PlayStation.

Обладнана фірмова зона «хаб», де можна налаштувати техніку, швидко отримати інтернет-замовлення, оплатити покупку і навіть оформити в кредит від банків-партнерів.

На другому поверсі розміщена повноцінна зона «хаб», де, крім вище перерахованих сервісів, знаходиться адміністрація магазину – одна з важливих фішок оновлених торгових точок, націлена на швидке залучення керівників для оперативного вирішення питань різного характеру.

З однієї точки можна побачити весь зал і цікаві для категорії: холодильники, пральні машини, техніку для кухні, б’юті і багато іншого. Щоб допомогти покупцеві з вибором, пророблене групування і сегментація товару з розподілом за технічними характеристиками. Це вдалося зробити за допомогою партнерів Philips (де представлений асортимент від звичайних прасок до інноваційних парогенераторів) і De'Longhi Group (найбільша представленість кава-машин аж до сегмента кави).

Завдяки наявності демонстраційних товарних зон певних брендів можна провести тест-драйв техніки, задати питання фахівцеві. У цьому магазині велика побутова техніка розділена на шоу-руми популярних брендів. Однин з них – Beko з викладенням більше 50 позицій. Цей бренд давно працює з Фокстрот, був першим у спільному оформленні шоу-румів, тому вони дуже яскраво заявили про себе в цьому магазині зоною з максимальною викладкою.

Максимальною лінійкою в категорії телевізорів представлений бренд Samsung. Значуще місце приділено бренду Hisense. А ще тут є:

  • 300 моделей смартфонів;
  • понад 100 ноутбуків;
  • понад 200 телевізорів;
  • 500 моделей холодильників і пральних машин;
  • дрібна побутова техніка, гаджети для краси, акустика, аксесуари і багато іншого.

А наявність безмежної онлайн-полиці FOXTROT.UA дозволяє ознайомитися з усім асортиментом мережі і замовити потрібну модель, якщо вона не представлена в магазині фізично, відразу на місці.

У магазині працює команда кращих з кращих у мережі продавців. Понад 30 представників брендів додатково консультують покупців і проводять демонстрації товарів на постійній основі. Тому запрошуємо постійних і нових покупців Фокстрот за оновленням. Адже краще один раз побачити… :)