ФоксFan: нова кешбек програма - нові можливості

07.05.2021

«Фокс Клуб» оновився і перетворився на ФоксFan. Що це означає для наших клієнтів?

2020 рік для Фокстрот став справжнім проривом, якщо говорити про розширення лояльної аудиторії бренду. Звичайно, для цього ми дуже ретельно працювали: і над стратегією розвитку компанії, і над поліпшенням взаємодії з клієнтами. Головним нашим орієнтиром став фідбек від покупців – ми ретельно обробляємо всі відгуки, намагаємося враховувати побажання, щоб зробити обслуговування в мережі магазинів і на сайті foxtrot.ua максимально комфортним.

За рік кількість учасників програми лояльності Фокстрот зросла на 1,6 млн і склала 11,1 млн клієнтів, частка утримання зросла на 18%, частота покупки – на 10%, а чисельність молодіжної аудиторії – на 15%.

Ми в черговий раз переконалися, наскільки важливим є індивідуальний підхід до кожного клієнта, і вирішили додати більше персоналізованих пропозицій, адже з кожним покупцем у Фокстрот своя особлива історія, і нам захотілося показати, що ми це цінуємо дуже високо.

Результатом наших старань став ребрендинг програми лояльності «Фокс Клуб». Тепер вона називається кешбек програма ФоксFan з безліччю персональних пропозицій, персоналізованим контентом і акціями з використанням елементів гейміфікації.

«Приємно, що за темпами збільшення кількості учасників програми лояльності Фокстрот – а їй уже 15 років – секторі ритейлу побутової техніки та електроніки компанія зберігає лідерство вже котрий рік поспіль. Постійні покупці залишаються з нами, в 90% випадків з використанням бонусної картки і з часткою 75% повторних покупок. А нові після позитивного досвіду від першого контакту в офлайні або онлайні приєднуються до пулу наших «фанів», – зазначив Євген Кречетовіч, начальник служби CRM компанії Фокстрот.

Він також додав, що збільшенню аудиторії сприяли такі чинники: розширення товарних груп і представленості категорій на сайті та в офлайн-магазинах, актуальність асортименту, збільшення інтернет-продажів, зростання привабливості оновленого бренду.

«Приріст більш ніж на півтора мільйона учасників кешбек програми за рік – це показник ефективної командної роботи і орієнтир, від якого будемо відштовхуватися для подальшої побудови взаємин з існуючими та потенційними покупцями. Адже все, що ми робимо в напрямку клієнтської політики та сервісу, націлене на те, щоб покупцям було зручно і безпечно взаємодіяти з нами в доступному для них каналі», – прокоментував Олексій Зозуля, CEO омніканального бренду Фокстрот.

Нагадаємо, рік тому Фокстрот запустив чат-бота в Viber і Telegram для персональної комунікації з покупцями з інтеграцією в CRM-систему. Зараз його використовують 310 тисяч підписників. За цей час підключили також опцію продовження замовлення, оплату Google Pay через Viber Chatbot Payments, можливість додати карту в Google Wollet (незабаром – в Apple Wollet). Також скоро з'явиться опція скасування замовлення.

Кешбек програма ФоксFan (до 2021 р. – «Фокс Клуб») - національна програма лояльності мережі Фокстрот, згідно з якою покупці отримують бонуси за покупки і використовують їх для оплати нових покупок. Старт роботи – січень 2006 року. Стати учасником програми можна вже при першій покупці, отримавши на рахунок 200 бонусних гривень. З інших переваг: доступ до сервісу справедливої ціни Найс Прайс, до партнерських і закритих акцій, подовжений термін обміну/ повернення товару, персональні пропозиції до дня народження і багато іншого.