Новини Фокстрот

Ритейлер започаткував і 22 роки поспіль підтримує унікальний турнір, де пари танцюють тільки один танець – фокстрот. 6 квітня 2025 року відбувся 35-й ювілейний «Парад надій» – змагання з найдовшою історією в Україні у сфері бальних спортивних танців. Турнір вже 22 роки підтримують співзасновники бренду Фокстрот Геннадій Виходцев та Валерій Маковецький. Організатори змагання – Валентина Федорчук (Заслужений тренер України зі спортивного танцю, суддя вищої категорії Всесвітньої Ради Танцю) та Альона Федорчук-Лемішко (чемпіонка України з латиноамериканської програми) прийняли майже півтори тисячі спортсменів зі 109 клубів з усієї України. Танцювальні па в європейській та латиноамериканській програмах танців оцінювала судейська бригада з 70 рефері з США, Німеччини, Фінляндії, Молдови, а також найкращі тренери України. Співзасновник бренду Фокстрот Геннадій Виходцев так прокоментував ювілей партнерів: «Цьогоріч Параду надій – 35 років, Фокстроту – 31. Це тандем досвідчених та затребуваних майстрів у своїх сферах діяльності, яким спортсмени довіряють свій ріст, а покупці – свій комфорт. Ну а глядачі та вболівальники турніру завдяки нашій співпраці вже 35 років насолоджуються видовищним шоу». У рамках 35-ого «Параду надій» відбулося традиційне змагання за «Кубок Фокстроту» – престижну нагороду, яка уособлює найвищий рівень майстерності. «Це найскладніший танець європейської програми, бо на 4 такти треба зробити 3 кроки. У змаганнях з фокстроту традиційно виступають найсильніші пари», – пояснив суддя змагання Юрій Васютяк, чемпіон України по 10 танцях, фіналіст чемпіонатів Європи та світу, суддя турніру. Інший рефері – суддя з Молдови Андрій Андронік відзначив ще одну особливість змагання за кубок Фокстроту – немає вікових та категоріальних обмежень. Участь може взяти кожен і у кожного є шанс отримати його. На 35-ому Параді надій за 22-й кубок боролися 24 пари спортсменів, а вибороли кияни Квітослава Хоростківська та Євген Гомзіков з київського клубу StarDance (тренери Денис і Наталія Коросташеві). Кожне відділення турніру Валентина Федорчук починала з хвилини мовчання за загиблими захисниками України та українцями, що були вбиті під час терору росіян 4 квітня 2025 року в Кривому Розі. Крім того, за традицією трьох воєнних років організатори передали донат на підсилення матеріального забезпечення військової частини Повітряних сил України – бійцям київської зенітної ракетної бригади. Фокстрот як партнер турніру подвоїв суму внеску, адже з початку війни допомагає технікою майже 20 військовим частинам, що захищають небо від ворожого залізяччя. «Безумовно, підтримка фронту наразі – задача для всіх нас. Адже саме захисники України повернуть нам мирне життя, можливість дихати на повні груди. Фокстрот системно допомагає Силам оборони технікою. Водночас ми продовжуємо підтримувати спорт та мистецтво – ті заходи, які дають наснагу і захисникам, і всім, хто працює в тилу» – говорить Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі Фокстрот. Серед партнерів турніру – відомі вітчизняні компанії. Добрий партнер – торгова марка «Гулівер Країна» та магазин дитячих іграшок «ГУЛІВЕР», який вже 12 років радує молодших учасників турніру. Три військових роки допомагає турніру холдинг BAYADERA GROUP – партнер маленьких та великих перемог – відзначив дорослих переможців і суддів. Серед медіапартнерів – інформаційне агентство «Інтерфакс-Україна» (партнер Параду надій з 2006 року), медіахолдинг OBOZ.UA (в команді партнерів з 2020 року) і всеукраїнська газета «День» (партнер з 2009 року). Інтернет підтримку забезпечує «ФЛАЙМАРК ДЕНС». Інформаційний координатор – Національна агенція стратегічних комунікацій.
img
Майже 400 дітей та їхніх батьків охопили системною підтримкою спеціалістів у рамках благодійної ініціативи Фокстрот «Подаруй щасточку добра». Завдяки бренду і покупцям фірмового мерча до занять долучилися ще 54 дитини. У березні 2025 року Фокстрот спільно з БО БФ «СОС Дитячі містечка Україна» підбили проміжні підсумки спільної ініціативи, спрямованої на підтримку дітей і батьків, які постраждали внаслідок агресії рф. Завдяки проєкту сім’ї отримують комплексну допомогу від команди професійних психологів і соціальних педагогів. Важливим аспектом цієї ініціативи є активна участь клієнтів Фокстрот: 30 гривень з кожної проданої одиниці емоційного мерчу з Фоксі спрямовуються на організацію занять для дітей. З моменту запуску ініціативи у серпні 2023 року психологічною допомогою вже охоплено майже 400 дітей, що підтверджує стабільність і ефективність програми. Зокрема, протягом січня-лютого у Київському центрі укріплення сімей відбулося 27 занять для 54 підопічних «СОС Дитячі Містечка». Програма була сфокусована на арттерапії та корекційно-розвивальній роботі, що допомагало дітям виражати емоції через творчість, знижувати рівень стресу та розвивати важливі соціальні навички. «Кожна дитяча усмішка – це підтвердження того, що ми рухаємося у правильному напрямку. Ми щиро вдячні кожному нашому покупцю, адже разом із ними емоційний мерч із Фоксі стає реальною підтримкою для тих, хто цього потребує. Ініціатива «Подаруй щасточку добра» продовжує змінювати життя дітей на краще», – зазначає Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу Фокстрот та кураторка проєкту. «В умовах війни відновлення ментального здоров’я дітей набуває особливої важливості, адже саме в цей час їхня здатність до зцілення та підтримки внутрішнього балансу визначає майбутнє нації. Ми вдячні всім, хто долучається», – додає Тетяна Сідун, начальниця відділу по роботі із сім’ями СОС Дитячі Містечка. Благодійна ініціатива «Подаруй щасточку добра» триває, адже відновлення ментального здоров’я дітей залишається надзвичайно важливим. Долучитися до проєкту можуть всі охочі, придбавши акційні товари з емоційної колекції мерчу: плюшеві подушки, рюкзаки Фоксі і яскраві шопери. Довідка. Група «Фокстрот» співпрацює з фондом з 2010 року. У 2014 році мережа реалізувала благодійний проєкт «Ми разом», збираючи кошти на допомогу переселенцям, під опікою МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка». У 2015 році, завдяки спільним зусиллям, було зібрано кошти для 79 багатодітних сімей зі сходу України, яким надали продуктові набори та необхідні в побуті речі. З 2016 по 2019 роки компанія організовувала збір коштів у благодійні бокси для проведення арттерапевтичних занять для дітей. З початком повномасштабного вторгнення бренд надав допомогу сім’ям з Донецької, Луганської, Харківської, Херсонської та Запорізької областей, якими опікується благодійний фонд в Києві та Київській області, передавши понад 60 одиниць побутової техніки.
img
Омніканальний ритейлер побутової техніки та електроніки одним із перших бізнесів приєднався до ініціативи «Дружні Двері», створеної громадською організацією «Не Самі» спільно з креативною агенцією Bickerstaff.092. Мета проєкту – полегшити інтеграцію людям, які через війну втратили свої домівки та вимушено переїхали до інших міст України, створити більше можливостей для працевлаштування та підтримки, а також об’єднати зусилля бізнесу в цьому напрямку. Проєкт, запущений у лютому 2025 року, допомагає новим місцевим адаптуватися і знайти гідну роботу. Для ідентифікації організатори створили спеціальний знак, який буде з’являтися там, де є вакансії, навчальні програми, варіанти інтеграції та адаптації для переселенців. «Увага до людей, що внутрішньо переїхали через загарбання росії, має бути системною, а не стихійною. Таких людей щодня стає все більше, тож ми маємо виховувати в собі нову культуру поводження з новосельцями. Щоб в кожній родині, в кожному бізнесі України розвивалась емпатія та звичка перебудовувати свою поведінку та простір так, щоб він враховував потреби нових жителів та жительок», – розповіла Олександра Сахарук, співзасновниця ГО «Не Самі». Фокстрот має значний бекграунд в цьому напрямку, адже з початку війни у 2014 році компанія організувала евакуацію персоналу з тимчасово окупованих територій і переведення співробітників в інші працюючі магазини. Цей досвід став у нагоді в лютому 2022, коли росія розпочала повномасштабне вторгнення. Крім того, компанія облаштувала 3 хаби (готелі з безкоштовним проживанням на базі магазинів) – у Львові, Луцьку, Ужгороді для працівників та їхніх родин, у яких виникла потреба переїзду у більш безпечний регіон. У Львові цей хаб функціонує і зараз. «Кожен працюючий магазин, фронт-офіс, контакт-центр та сервісні центри бренду – це велика, дружня сім’я. Та їх об’єднує не лише Фокстрот, а й атмосфера підтримки, розуміння, бажання допомогти один одному. Ми бачимо, що людина, яка вимушено змінила своє життя, втратила стабільність та звичне коло спілкування, потребує підтримки команди та швидкого занурення у діяльність», – зазначає Яна Якимович, HR-директорка компанії. Сьогодні 14% працівників мережі є внутрішньо переміщеними особами. Частина з них – ті колеги, котрі після переїзду залишилися працювати в компанії, частина – співробітники, які працевлаштувалися впродовж останніх трьох років. Проте в компанії наголошують на принципі безбар’єрності та рівності, тому не розділяють кандидатів і колег зі статусом ВПО чи іншими ознаками  в окремі категорії. Кожен новий співробітник стає частиною великої команди, отримуючи однакові можливості для кар’єрного зростання, навчання та професійного розвитку. «Ми надаємо можливість релокації працівника у рамках мережі, якщо в нього виникає потреба в переїзді, або пропонуємо вакансії, незалежно від того, як давно кандидат проживає у даному регіоні. Практика свідчить: співробітники знаходять у нас розвиток, підтримку та можливість змінити своє життя у дружній культурі Фокстрот», – додає Яна Якимович. Відповідно до корпоративної політики та як учасник ініціативи «Дружні двері» Фокстрот пропонує для кандидатів інструменти для швидкої адаптації та досягнення результату. Відділ навчання проводить програми для керівників, як вчасно реагувати на зміни у настрої співробітників та створювати умови для кожного. У компанії діють програми з підтримки ментального здоров’я. Про участь в ініціативі ритейлер комунікуватиме у своїх соцмережах та job-сайтах. Тут наголошують, що у Фокстрот відкриті двері для кожного, хто готовий будувати кар’єру в ритейлі техніки й електроніки. Зазначимо, за останніми даними Міжнародної організації з міграції, в Україні зараз налічується 3,5 мільйона внутрішньо переміщених осіб, і ця цифра постійно зростає. Через упереджене ставлення до переселенців багато з них стикаються з труднощами у пошуку роботи та житла. Щоб змінити цю ситуацію, ГО «Не Самі» разом із Bickerstaff.092 створили «Дружні Двері» – символ можливостей, відкритості та підтримки. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. На кінець 2024 року представлений 124 магазинами в 66 містах України (в тому числі – в прифронтових Херсоні, Краматорську і Слов’янську), інтернет-магазином Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком. Компанія системно впроваджує зміни, спрямовані на забезпечення доступності, покращення клієнтського досвіду і корпоративної політики. З 2023 року ритейлер реалізує проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» для обслуговування людей з порушенням слуху та облаштування інклюзивного торгового простору в магазинах. Вагому увагу приділяє реінтеграції ветеранів, розробивши спеціальну програму для адаптації захисників у цивільному житті. У 2024 р. компанію відзначено як «Дружні до ветеранів» від Veteran Hub.
img
Хіти продаж
Бестселери в категоріях