Новини Фокстрот

73 співробітники центрального офісу Фокстрот долучилися до роботи в магазинах у період Чорної П’ятниці. Для компанії це вже сформована традиція, яка щоразу доводить свою ефективність у підсиленні якості клієнтського обслуговування. Наприкінці листопада, у найгарячіші дні тижня Чорної п’ятниці, працівники центрального офісу Фокстрот тимчасово змінили робочий формат і приєдналися до роздрібних команд у понад половині магазинів мережі. Це охочі з різних підрозділів компанії, а саме – фахівці з маркетингу, HR, digital-напрямів, продажів, логістики, закупівель, адміністративних служб тощо. Їхня участь дозволила збалансувати пікові навантаження, підтримати якість сервісу та робочі процеси. Такий формат взаємодії давно став інструментом внутрішнього розвитку, який допомагає компанії утримувати стандарти обслуговування на стабільно високому рівні навіть у наднапружені дні. «Ротація фахівців центрального офісу в магазини – це про підсилення команд магазинів, але так само – і про стратегічний розвиток. Співробітники отримують практичне розуміння клієнтської поведінки, бачать справжні сценарії ухвалення рішень і можуть зіставити це з власними поточними проєктами у компанії, – зазначає операційний директор Фокстрот Данил Векленко. – Саме ця взаємодія дає нам можливість вдосконалювати процеси та залишатися швидкими й точними в сервісі. У піковий період нам вдалося не лише втримати сервісні стандарти, а й покращити їх: CSI виріс на 0,8 пунктів, NPS на 3,1 пункти відносно попереднього тижня листопада». Усі офісні співробітники виконували типові функції роздрібного персоналу. Вони зустрічали покупців, допомагали орієнтуватися в торговельній залі та консультували під час вибору техніки. А також долучались до пакування покупок, перевірки комплектації. Окремий блок роботи був пов’язаний з видачею «пікапів» – онлайн-замовлень товарів з FOXTROT.UA. Для частини офісних працівників такий формат став поверненням до роздрібних витоків, адже значний відсоток команди колись починав роботу у Фокстрот із позиції продавця-консультанта.  «Це був дуже якісний досвід. Відчув атмосферу згуртованого бізнесу, який тримає високий темп роботи і водночас залишається клієнтоорієнтованим. А робота в магазині повернула відчуття драйву роздрібних продажів», – розповідає начальник відділу оптової торгівлі Денис Ткаченко. Для інших – це був перший досвід взаємодії з клієнтом у торговельній залі, що стало професійним викликом і водночас можливістю розширити власну експертизу. «Мене дуже підтримала команда магазину, і це одразу створило робочий комфорт. Було інтенсивно, але саме такий рух дозволяє краще зрозуміти клієнта, його очікування, темп спілкування та потребу в чіткості інформації. Це досвід, який дає зовсім іншу оптику на власні проєкти, навіть якщо ти працюєш у маркетингу» – ділиться Ольга Козловська, провідна фахівчиня продуктового маркетингу, яка відпрацювала Чорну п’ятнцю в ТРЦ «Квадрат» (м. Київ) Окрім основних задач, офісні колеги отримали можливість протестувати нові цифрові інструменти, які Фокстрот впроваджує у магазинах. Зокрема, застосунок продавця FoxyHUB, що зосередив у собі всі етапи роботи продавця, включно з прийомом безготівкових оплат, у т.ч. tap-to-phone. «Це був мій перший практичний досвід роботи з FoxyHUB. Позитивне враження від застосунку: простота користування, інтуїтивне розуміння як все працює. Відзначу також дуже привітні колективи обох магазинів, які готові допомогти з будь-яким зверненням. Взагалі працівники магазинів викликають в мене захват, пишаюсь тим, що на невеликий час зміг бути з ними в одній команді», – розповів Володимир Безрученко, провідний фахівець з рекламно-інформаційних систем, який допомагав колегам в ТРЦ «Піраміда» та ТРЦ «Ocean Plaza» (м. Київ) Варто зазначити, що колеги з офісу неодноразово підкреслювали високий професіоналізм роздрібних команд, їхню здатність працювати в пікових умовах, зберігаючи клієнтоорієнтованість та внутрішню підтримку один одного. «Це один із небагатьох форматів, де синергія між офісом і роздрібною мережею проявляється не теоретично, а на практиці в реальному трафіку, з реальними запитами клієнтів і живими процесами. Такий досвід робить команду більш адаптивною», – підсумовує Данил Векленко.
img
Благодійна ініціатива «Подаруй щасточку добра» об’єднав бренд і його покупців задля спільної мети: упродовж 2025 року організували 101 заняття для підопічних Київського центру укріплення сімей, які постраждали внаслідок війни. На початку грудня 2025 року Фокстрот підбив проміжні підсумки благодійної ініціативи «Подаруй щасточку добра» у партнерстві з МБО «БФ СОС Дитячі Містечка Україна». У межах акції компанія спрямовує частину коштів із кожної проданої одиниці емоційного мерчу з Фоксі (подушки, брелоки, чохли під планшети тощо) на психологічну допомогу дітям, які постраждали від агресії рф. Йдеться про корекційно-розвивальні та арт-терапевтичні заняття з елементами майстер-класів. Їх проводять досвідчені психологи та педагоги, що мають відповідну спеціалізацію, тому такі зустрічі дарують можливість зупинитися, видихнути й відчути полегшення, як дітям, так і батькам. Лише впродовж осені 2025 року завдяки синергії бренду і покупців благодійного мерчу було проведено 43 заняття, які охопили 50 учасників: 5 арт-терапевтичних занять з елементами майстер-класів для 35 учасників. Це справжні моменти близькості, коли члени родина можуть разом творити, радіти й відкривати нові сторони одне одного. Це зміцнює довіру, покращує взаєморозуміння та дарує відчуття єдності. Для дітей такі зустрічі ще й можливість навчитися взаємодіяти з іншими, знаходити друзів і відчувати себе частиною колективу. 38 корекційно-розвивальних занять, що охопили 15 дітей. Заняття допомагають краще розуміти себе, керувати емоціями та розвивати соціальні навички. Ці маленькі кроки з часом перетворюються на великі зміни: зміцнюють в дитині впевненість у собі, відкритість до світу й готовність до навчання та нових викликів.  «Ми всі живемо в реальності постійних тривог та невизначеності. У такі моменти особливо важливо мати місце, де можна заземлитися, відновити сили й побачити усмішку своєї дитини, яка щиро радіє. Саме це дарують заняття, які ми підтримуємо завдяки нашому благодійному мерчу. Дякуємо кожному, хто купує подушки, рюкзачки, пазли, іграшку Фоксі та інші товари в мережі Фокстрот. Разом ми даруємо щасточку добра», – зазначила Леся Нікуліна, керівниця відділу торгового маркетингу Фокстрот та кураторка проєкту. Загалом за 2025 рік підтримку отримали 219 дітей і дорослих, а за понад 2 роки реалізації проєкту – 557 підопічних центру, для яких організували 185 занять. Придбати товари з благодійної лінійки мерчу можна у магазинах Фокстрот і на foxtrot.ua. Довідка. Бренд Фокстрот співпрацює з МБО «БФ СОС Дитячі Містечка Україна» з 2010 року, коли почалося облаштування соціального містечка від фонду технікою від Фокстрот. У 2014 році мережа реалізувала благодійний проєкт «Ми разом», збираючи кошти на допомогу переселенцям під опікою МБО «БФ «СОС Дитячі Містечка». У 2015 році завдяки продажу листівки «Ми разом» було зібрано кошти для 79 багатодітних сімей зі сходу України, яким надали продуктові набори та необхідні в побуті речі. З 2016 по 2019 роки компанія організовувала збір коштів у благодійні бокси для проведення арт-терапевтичних занять для дітей, що виіхали з окупованих територій України. З початком повномасштабного вторгнення бренд надав допомогу сім’ям з Донецької, Луганської, Харківської, Херсонської та Запорізької областей, якими опікується благодійний фонд в Києві та Київській області, передавши понад 60 одиниць побутової техніки.
img
Омніканальний ритейлер інтегрував нову функцію у застосунок продавця, забезпечивши можливість приймати безконтактну оплату в будь-якій точці магазину просто зі смартфона. У листопаді, напередодні Чорної п’ятниці, Фокстрот запустив по всій мережі опцію приймання безготівкової оплати, що дозволяє використовувати смартфон як POS-термінал, усім відомий як Tap to Phone. Це стало можливо завдяки успішному партнерству з ПриватБанком, в рамках якого реалізували інтеграцію сервісу у технологічні й фінансові процеси мережі, надавши покупцям зручний і безпечний спосіб безготівкової оплати. Ритейлер став однією з перших компаній на українському ринку, хто зосередив повний цикл роботи з клієнтом (від формування покупки до її оплати та видачі) в одному мобільному рішенні – застосунку продавця FoxyHUB. «Це один із найдинамічніших проєктів у Фокстрот: завдяки злагодженій роботі команди від отримання технічної документації від Приват Банку до запуску пройшло лише 2,5 місяці, – розповідає Данило Векленко, операційний директор компанії. – Сьогодні понад половина оплат у мережі здійснюється безготівково, а весь ключовий сервіс зосереджений у смартфоні продавця. Наявність Tap to Phone стало логічним і важливим кроком у вдосконаленні всієї екосистеми роздрібного обслуговування у Фокстрот. Таким чином ми відповідаємо очікуванням клієнтів на легкий безшовний процес покупки». Як результат, продавець-консультант завершує транзакцію одразу після того, як клієнт обирає та перевіряє товар, без необхідності повертатися до каси. Механіка розрахунку через Tap to Phone виглядає максимально просто й інтуїтивно: консультант вводить суму покупки у спеціальному застосунку на смартфоні; покупець підносить свою банківську картку або гаджет із NFC до телефону продавця; застосунок миттєво зчитує дані та підтверджує оплату; фіскальний чек миттєво надходить в електронному вигляді на email, в особистий кабінет та у вибраний месенджер. Безконтактна оплата через смартфон безпечна на тому ж рівні, що й транзакції через традиційний POS-термінал. Передача даних відбувається захищеною платіжною мережею, де інформація картки шифрується й залишається недоступною для продавця. Завдяки цьому процес обслуговування суттєво пришвидшується, що критично в періоди пікового трафіку. До того ж, міні платіжний термінал працює в повній синергії з операційними системами компанії – stock, CRM та інструментами управління замовленнями. Фокстрот послідовно інвестує в інфраструктуру, автоматизацію та AI-рішення, розвиваючи цифрову модель бізнесу, яку компанія вибудовує з 2020 року. Саме тоді ритейлер одним із перших масштабував електронні чеки та ПРРО, досягнувши на сьогодні 100% безпаперового обігу. Додатково для зручності покупців передбачено різні цифрові способи оплати, що не залежать від стаціонарних кас чи POS-терміналів: через мобільний застосунок продавця, LiqPay, QR-код або чат-бот у Viber/Telegram для швидкої оплати без відвідування каси. Разом з тим, мережа впроваджує інклюзивні рішення: у всіх магазинах та онлайн доступний сервіс жестової мови, що забезпечує комфортний шопінг для клієнтів із порушеннями слуху. Варто зазначити, що 100% магазинів Фокстрот – енергонезалежні. З метою забезпечення безперебійної роботи упродовж 2022-25 рр. ритейлер придбали і встановив відповідне обладнання резервного електроживлення на загальну суму понад 5,5 млн грн. Ключовим елементом у роботі магазинів є мобільний застосунок FoxyHUB, що забезпечує мобільність продавців: вони можуть консультувати, оформлювати покупки й приймати оплату картою в будь-якій точці магазину або навіть поза його межами і за будь-яких умов. До прикладу, уже сьогодні через мобільний застосунок продавця оформлюється 70% роздрібного товарообігу компанії. Довідка. Фокстрот – це одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки. На початок вересня налічує 127 магазинів у 67 містах країни, онлайн-магазин foxtrot.ua та однойменний мобільний застосунок. Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, забезпечення доступності та покращення клієнтського досвіду.
img
Хіти продаж
Бестселери в категоріях