Новини Фокстрот

Високі оцінки клієнтів і стабільний попит на надшвидку доставку підтверджують, що такий сервіс відповідає потребам сучасних споживачів. Мережа електроніки Фокстрот та сервіс доставки Uklon Delivery підбили підсумки своєї взаємодії у 2024 році. Компанії продовжують встановлювати нові стандарти у сфері доставки онлайн-замовлень, підвищуючи рівень задоволеності клієнтів і забезпечуючи бізнесам нові можливості для зростання. Із першочергових апдейтів послуги: протягом року збільшено поріг максимальної вартості товару – з 45 тис. до 50 тис. грн і максимальну відстань доставки – з 14 км до 20 км. Також збільшили вагу замовлення – з 20 кг до 50 кг (при габаритах, що не перевищують 105*85*45 см). Швидкість: 8 хвилин – рекорд найшвидшої доставки Одна з головних переваг сервісу – це швидкість доставки. Для багатьох покупців важливо не лише знайти потрібний товар, але й отримати його якнайшвидше. А завдяки широкому покриттю у 27 великих містах та їх передмістях України, клієнти можуть швидко отримати свої покупки вже протягом години. Найбільшим попитом послуга користується серед жителів Києва, Львова, Одеси, Харкова і Дніпра. У середньому з моменту оформлення замовлення на сайті до отримання клієнтом проходить 47 хвилин. Зокрема, найшвидшою була доставка міні-холодильника вагою 21 кг, який було доставлено всього за 8 хвилин. середній час пошуку авто/мотокур’єра – 2 хв. 12 сек.; середній час доставки (від створення замовлення в Uklon до передачі отримувачу) – 37 хв.; середня відстань доставки – 5,4 км.; мінімальна дистанція доставки склала 150 м (товар: обігрівач).; максимальна дистанція – 24,74 км (товар: аксесуар для приставки SONY PS5 DualSense Black); середній чек – 6 700 грн. Найпопулярніші товари серед клієнтів Протягом 2024 року покупці активно обирали різноманітну техніку та побутові прилади доставкою сервісом Uklon Delivery, і ось які категорії товарів стали лідерами: IT-аксесуари, мобільні пристрої, пилососи, мультипечі і мікрохвильовки, вентилятори і обігрівачі, дрібна побутова техніка (праски, догляд за волоссям, кухонні прилади). Також купували з адресною доставкою «за 1 годину» телевізори, ноутбуки, зарядні станції та ігрові приставки. Гнучкість і надійність у виконанні замовлень У 2024 році зросла кількість комплексних замовлень. Наприклад, клієнт, який замовив системний блок, мишку, клавіатуру та килимок для мишки, або інший покупець, який придбав ноутбук, мишку та навушники, могли отримати все це в межах експрес-доставки. «Стабільний попит на експрес-доставку підтверджує, що сучасні споживачі все більше орієнтуються на зручність і оперативність. Вони готові платити за можливість отримати товар швидко та без зайвих затримок, що дає додаткові привілеї для бізнесів, які прагнуть задовольнити ці потреби. Популярність послуги надшвидкої доставки підтримує високий рівень лояльності серед клієнтів і стимулює не зупинятися на досягнутому», – зазначив Вадим Осинський, начальник управління ланцюга постачань мережі Фокстрот. Висока оцінка якості сервісу: NPS – 97,9% Переважна більшість клієнтів залишились задоволені процесом доставки та готові рекомендувати цю послугу іншим. Про це свідчить середній показник NPS (Індекс споживчої лояльності - ред.) на рівні 97,9%. Завдяки безшовному сервісу від Фокстрот і Uklon Delivery покупці отримують замовлення швидко та без затримок. «Сьогодні споживачі готові платити більше, щоб отримати свій товар якомога скоріше. Тож швидка доставка стає не просто опцією для бізнесу, але і значною перевагою. З Uklon Delivery наші партнери доставляють замовлення в середньому «до години», задаючи нову планку рівня обслуговування в Україні. А співпраця з Фокстрот дозволила ще й продемонструвати можливості Uklon Delivery у дуже різних проявах: чи це швидка доставка незалежно від габаритів замовлення, чи доставка великої кількості товарів на декілька точок одним виконавцем», – говорить Микита Йожиков, Business Development Manager в Uklon Delivery.  Інноваційні технології і функція «Безпечне отримання» Запроваджена автоматизація процесів обробки замовлень та відстеження доставки дозволяє скоротити час пошуку авто і підвищити точність виконання замовлень. Можливість відстеження замовлення в реальному часі значно підвищило прозорість та контроль над доставкою. А функція «Безпечне отримання» гарантує, що пакунок буде вручений тільки адресату. Наразі API компанії покриває функціональні можливості безпосередньої доставки «останньої милі» – доставки до дверей клієнта. Зазначимо, що партнерство між Фокстрот та Uklon Delivery розпочалося в серпні 2023 року з пілотного проєкту в Києві. Це співробітництво стало важливим кроком для обох компаній у розвитку швидкої та зручної доставки товарів для покупців, що дозволило значно скоротити час очікування та підвищити зручність онлайн покупок.
img
Перше дослідження диджитал-практик серед 203 компаній, що працюють на українському ринку, провели Forbes Ukraine та KPMG в Україні. Мережа електроніки і побутової техніки Фокстрот увійшла до списку ТОП-30 бізнесів-чемпіонів з диджиталізації за версією Forbes Україна. Компанію оцінювали за рівнем цифровізації окремих бізнес-процесів, таких як продажі, HR, фінанси, виробництво/сервіс, постачання, маркетинг та IT. Особливу увагу приділили процесам автоматизації та інтеграції сучасних технологій для покращення ефективності бізнесу. «Фокстрот активно впроваджує нові технології у своїй діяльності, щоб не тільки відповідати вимогам часу, а й пропонувати своїм клієнтам найкращі умови для покупки й отримання товарів. Раді бути в числі чемпіонів за темпами цифровізації і прагнемо надалі покращувати наші процеси. Спільно з нашими партнерами ми продовжуємо працювати над впровадженням інноваційних рішень, які дозволяють нам залишатися в числі лідерів галузі», – сказав Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот. Ключовим партнером Фокстрот у процесі диджиталізації є компанія Foxteam Digital (ТОВ «Ентрі»), що забезпечує основні IT-процеси для торговельної мережі (курує процес – Євгенія Кучмар, Business Relationship Manager). З початку повномасштабного вторгнення разом реалізовано низку успішних проєктів. Найвагоміший з них – проєкт з розподілу замовлення, що дозволив значно покращити логістику та процеси доставки, забезпечивши більшу гнучкість і скорочення часу виконання замовлень, що призвело до значних переваг для бізнесу та клієнтів: збільшення асортименту для доставки: клієнти отримали можливість замовляти товари з різних складів і отримувати їх швидше, навіть якщо частина продукції відсутня в одному місці. оптимізація логістики: структуровані процеси доставки дозволили значно зменшити час виконання замовлень. покращення задоволеності клієнтів: завдяки індивідуалізації процесу обробки замовлень Фокстрот підвищив якість клієнтського досвіду. економія ресурсів: автоматизація процесу розподілу замовлень знизила потребу в ручному втручанні, зменшивши витрати на операційне управління тощо.  «Впровадження інноваційних технологій та автоматизація бізнесу стали важливими умовами успіху для українських компаній, які прагнуть досягти високої ефективності та забезпечити зручність для своїх клієнтів. Тому визнання Фокстрот серед бізнесів-чемпіонів з диджиталізації – це не лише заслужене досягнення команд Foxteam Digital та Фокстрота, а й ще один крок до підвищення результативності бізнес-процесів. Ми раді бути частиною цього успіху та сприяти розвитку таких інноваційних ініціатив», – додав В’ячеслав Нехороших, СЕО компанії Foxteam Digital. Зазначимо, опитування компаній тривало протягом вересня-жовтня 2024 року, в результаті якого були отримані 203 анкети. На основі цього аналізу був сформований шорт-лист із 68 компаній, які продемонстрували найкращі практики диджиталізації в різних сферах діяльності. Оцінка кожної компанії здійснювалася за допомогою спеціальної методики, що базувалася на 26 критеріях. У підсумку, 30 компаній із найвищим індексом увійшли до престижного списку чемпіонів. Нагадаємо, у 2023 році Фокстрот увійшов до рейтингу «Індекс захисту персональних даних» від ГО «Інтерньюз-Україна». На думку юристів й експертів з цифрових технологій, політика конфіденційності Фокстрот увійшла до десятки найуспішніших серед 20 досліджених ними сайтів і 10 застосунків приватних технологічних компаній, які працюють в Україні. Результат ритейлеру забезпечила компанія Foxteam Digital.
img
Ритейлер підбив ключові підсумки року і відзначив його головні здобутки. 2024 рік став для Фокстрот продовженням динамічного розвитку та запуском ефективних проєктів. Відкриття й оновлення магазинів з фокусом на безбар’єрність, вихід на нові цифрові платформи і реалізація важливих соціальних ініціатив – ці та інші фактори сприяли залученню нових покупців і вдосконаленню клієнтського досвіду. Ріст продажів Протягом року Фокстрот наростив товарообіг на 13% (у порівнянні з 2023 роком), перевищивши загальні показники ринку побутової техніки, де зріст становив 11%. Онлайн-продажі на Foxtrot.ua показали вражаючий приріст – у 42%. З-поміж товарів, значну динаміку продемонстрували зарядні станції (зріст у 7 разів), генератори (в 3 рази) та повербанки (в 2 рази), що зумовлено високою потребою українців в енергонезалежності. Також зросли продажі смартфонів, мультиварок, планшетів та пральних машин. Розширення мережі магазинів У 2024 році Фокстрот відкрив 5 нових магазинів – у Чернігові, Стрию, Кривому Розі, Івано-Франківську, Запоріжжі, відновив після ракетного удару магазин у Дніпрі в ТРЦ Appolo, провів 8 реформатів – в Києві, Одесі, Білій Церкві та ін. Також відбулися візуальні зміни в оформленні – з використанням етнічних українських мотивів у стилі «вишиванки». У магазині в ТРЦ Ocean Plaza – відкрито ексклюзивну, єдину в Україні, experience бренд-зону ТМ Apple. Станом на кінець року роздрібна мережа охоплює 124 магазини в 66 містах, в тому числі – ритейлер продовжує роботу в Херсоні, Слов’янську і Краматорську. Приріст нових покупців Завдяки розвитку програми лояльності ФоксFan з фокусом на персоналізацію та посиленню напрямку роботи з клієнтським досвідом, Фокстрот залучив 1,1 мільйона нових покупців. Загальна цифра зареєстрованих учасників уже сягнула 15 млн українців. Також одним з ключових проєктів року став «Безбар’єрний Фокстрот»: інтеграція сервісу з обслуговування покупців з порушенням слуху, а також облаштування магазинів згідно з вимогами інклюзивного торгового простору. Здобутки у мобільному застосунку та соцмережах Мобільний застосунок показав вражаючі результати – кількість нових користувачів зросла у 2,5 рази. Крім того, компанія змогла залучити 79,5 тисяч нових підписників у своїх соціальних мережах (Facebook, Instagram, Telegram і TikTok). Вихід на маркетплейси Ритейлер продовжує відповідати на ті потреби, які озвучують покупці і пропонувати нові, сучасні і гнучкі рішення. Як результат, у листопаді Фокстрот вийшов на маркетплейс Kasta, а в грудні – на market by mono. ХОЧ? Легкість оновлення техніки У вересні 2024 року Фокстрот запустив ексклюзивну сервісну новинку – пропозицію «ХОЧ?», яка діє на постійній основі. Це асортимент товарів з оптимальним набором вигоди, характеристиками та ціною. Також додали суперпропозицію «крейзіХОЧ» – топ товарів, які відрізняються ще більшою знижкою серед усіх інших У листопаді покращили умови сервісу ФоксіОбмін – обмін старої техніки на нову, що дозволило клієнтам отримати додаткову вигоду і придбати товар з усього асортименту мережі. Логістика та швидкісна доставка На початку липня компанія запустила повноцінну роботу складу на новій локації в межах Київської області, розширивши складські потужності з 22 000 до 28 000 м2. Серед найпопулярніших способів доставки техніки – відділення Нової пошти й адресна доставка власною кур’єрською службою. Також Фокстрот розширив покриття експрес-доставки за 1 годину спільно з оператором з Uklon Delivery: мінімальна дистанція склала 150 м, а найшвидша доставка товару (це був міні-холодильник) відбулася за рекордні 8 хвилин! Соціальна відповідальність Системна і регулярна допомога Силам оборони України – залишається у пріоритеті бізнесу з 24 лютого 2022 року. За час повномасштабної війни компанія видала більше 8500 одиниць техніки на 42,5 млн грн. Тільки у 2024 році бренд передав захисикам гаджетів на 14,2 млн грн. Інші важливі соціальні проєкти – «Подаруй щасточку добра» – підтримка дітей, постраждалих від війни за допомогою фірмового мерча та «Ф-підтримка незламних тваринок». Допомогою охопили більше ніж 2000 чотирилапих героїв з Донеччини і Харківщини на понад 500 000 грн.
img
Хіти продаж
Бестселери в категоріях