Новини Фокстрот
Омнікальний ритейлер продовжує оновлення з фокусом на комфорт покупців та впровадження енергоефективних рішень
23 жовтня відбулося святкове відкриття оновленого магазину Фокстрот у Калуші за адресою просп. Хмельницького, 50 (2-й поверх). Торговий зал площею 405 м² поєднав фірмовий стиль компанії та продумане зонування для зручного шопінгу.
«Калуш для нас – особливе місто. Магазин тут працює вже 18 років, і за цей час він став частиною життя громади. Ми прагнули зробити оновлений простір сучасним та затишним, щоб кожен відвідувач відчував гостинність нашої команди й комфорт у кожній деталі. Саме з таких регіональних успіхів складається велика історія Фокстрот», – зазначив Данило Векленко, операційний директор Фокстрот.
Відвідувачі отримали оновлений клієнтський хаб, що об’єднав касову зону, видачу онлайн-замовлень і сервісну підтримку – усе для швидкого та комфортного обслуговування. Крім того, у магазині діє сервіс для покупців із порушенням слуху: за допомогою QR-коду можна викликати онлайн-перекладача жестової мови й отримати консультацію.
У межах реформату також створено преміумзони Krups і Philips для кавових машинок та бренду Whirlpool. Для швидкого обслуговування команда користується внутрішнім застосунком FoxyHub, що дозволяє оперативно оформлювати замовлення та надавати клієнтам необхідну інформацію. А завдяки програмі «Фоксі Обмін» покупці можуть здати старі пристрої та компенсувати до 99% вартості нових гаджетів.
Святкове відкриття оновленого магазину Фокстрот триватиме з 23 жовтня до 26 жовтня. Для покупців підготували спеціальні пропозиції:
знижки до -70% на популярні товари
розіграш до 1 000 000 бонусів;
кешбек 5% на всі покупки;
безкоштовна доставка на обрані товари;
додаткова знижка за промокодом FOXOPEN.
Станом на жовтень Фокстрот налічує 127 магазинів у 68 містах та активно розвиває онлайн-канали – сайт Foxtrot.ua та мобільний застосунок. Упродовж 2025 року мережа поповнилася 4 новими магазинами – в Чабанах і Броварах на Київщині, в Одесі і Кривому Розі і модернізувала 5 торгових об’єктів. Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду і безбар’єрність.
Омніканальний ритейлер відзначений партнером через високі показники у забезпеченні українців рішеннями для енергетичної незалежності.
15 жовтня відбувся IV форум-презентація EcoFlow Energy DAY 2025 у Києві. Захід став головною енергоподією осені, де зібралися виробники, дистриб’ютори та ритейлери, щоб обговорити, як ринок трансформується під впливом ризиків блекаутів та поділитися практиками автономної генерації електроенергії.
У рамках форуму відбулося урочисте нагородження компаній, які роблять вагомий внесок у впровадження енергорішень бренду в Україні та повсякденне життя користувачів. Серед них – мережа Фокстрот, яка здобула перше місце у номінації «Партнер року» від компанії Robotics Distribution, що є ексклюзивним дистрибʼютором EcoFlow в Україні, одним з ТОП 10 ІТ-дистрибʼюторів України та входить до групи компаній DroneUA.
Для ритейлера нова відзнака стала вже третьою від EcoFlow. У 2022 році компанію відзначили як «Національну мережу» у розвитку енергонезалежності, а у 2024-му за внесок у забезпечення автономності українців. Цьогорічна відзнака підкреслює стабільне партнерство брендів і спільну мету – зробити енергетичну свободу доступною кожному.
«Ми бачимо, як українці продовжуть адаптувати свої домівки рішеннями на випадок відключень, які вже, на жаль, повернулися цієї осені. Попит на зарядні станції, генератори та павербанки зріс у 3,5 раза, а лише за чотири дні жовтня наші продажі зрівнялися з показниками трьох попередніх місяців. Найбільше зростання демонструють портативні станції EcoFlow – понад 400% лише за одну добу. Це показує, що питання енергетичної стабільності стало не трендом, а життєвою потребою», – зазначив В’ячеслав Склонний, комерційний директор Фокстрот, який отримав нагороду.
Водночас, у компанії підкреслюють: енергонезалежність – це не лише напрям продажів, а стратегічна складова бізнесу. Упродовж 2022-2025 років Фокстрот інвестував понад 5,5 млн грн у встановлення резервного електроживлення для своїх магазинів. У вересні-жовтні 2025 року бренд провів ревізію ресурсів на випадок можливих блекаутів. Нині 36 магазинів забезпечено генераторами, 48 – джерелами безперебійного живлення, а 44 підключені до резервних систем енергопостачання орендодавців у ТЦ/ТРЦ. Усі магазини мають потужні зарядні станції, UPS-обладнання та автономне освітлення, що дозволяє підтримувати роботу кас і систем безпеки та залишатися локальними «пунктами незламності» для українців.
Такі кроки виправдані зовнішніми обставинами: станом на жовтень 2025 року Україна втратила майже 8 ГВт потужностей: із 15 енергоблоків працюють лише 9. Дефіцит електроенергії у пікові години, зранку та ввечері, складає 2,7-4,2 ГВт год і, за прогнозом експерта Станіслава Ігнатьєва з Українського інституту майбутнього, лише зростатиме.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки з оборотом 14,9 млрд грн у 2024 році, 127 магазинами у 68 містах і швидко зростаючим онлайн-напрямком.
Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду і безбар’єрність.
Ритейлер продовжує долучатися до соціально-культурних проєктів. Цього разу це фотопроєкт Superhumans Center та фотографки Юлії Браверман, що розкриває історії 28 героїв, які постраждали від війни та проходять шлях реабілітації.
У жовтні в ТРК «Проспект» стартував соціальний проєкт «Світло серед нас: Відновлення. Інтеграція. Життя», створений у партнерстві з Superhumans Center та фотографкою Юлією Браверман. Його мета – підтримати військових і цивільних, які постраждали від війни, та нагадати, що відновлення – це не лише про фізичну реабілітацію, а про повернення до життя, віри та гідності. Фокстрот став одним з партнерів заходу, адже традиційно підтримує ініціативи, що надихають і об’єднують суспільство.
Центральною подією проєкту стало відкриття фотовиставки «Суперлюди. Світло серед нас». На світлинах, представлених на фотовиставці, можна побачити історії 28 героїв із Києва та Львова, які постраждали від війни, але зберегли у собі головне – людяність, почуття гумору, любов до близьких і жагу до життя. Їхні обличчя випромінюють не жалість, а світло – те, що об’єднує нас усіх.
«Ветерани та постраждалі внаслідок воєнних дій люди з видимими чи ні травмами — це наша реальність. За офіційними даними, понад 50 000 людей вже потребують протезування — і це лише частина статистики. У центрі Superhumans надають найбільш повний спектр послуг, не обмежуючись лише протезуванням: тут проводять операції з щелепно-лицьової хірургії, відновлення слуху та психологічної підтримки. Проєкт "Світло серед нас" підсвічує нову реальність, розповідає історії людей їхніми ж словами. Одна з цілей такого проєкту — нормалізація людей із різними видами інвалідності і, таким чином, створення найбільш безпечного і безбарʼєрного простору. Саме тому я одразу погодився стати частиною цього проєкту», — зазначив Денис Бардаченко, випускник Superhumans Center і один із героїв проєкту.
Компанія Фокстрот підготувала для учасників проєкту сертифікати на покупку техніки — на знак подяки та підтримки тих, хто щодня доводить, що сила духу може бути сильнішою за будь-яку травму.
«Для компанії Фокстрот велика честь стати частиною цього проєкту, адже завдяки мистецтву фотографії можна відкрити справжні історії героїв, підтримати їх та надихнути інших. Сьогодні, коли країна проходить через випробування, такі ініціативи мають особливу вагу. Ми вдячні нашим захисникам, завдяки яким можемо працювати, розвиватися й дарувати турботу людям щодня. Дякуємо партнерам ТРК «Проспект» і Superhumans Center за те, що створюєте простір для таких важливих ініціатив, відриваєте для всіх нас такі історії. Нехай ця виставка стане символом вдячності кожному, хто боронить Україну, і тим, хто підтримує наших воїнів. Разом ми сильніші», – поділився Данило Грибков, директор магазину Фокстрот у ТРЦ «Проспект».
У рамках виставки також відбулася панельна дискусія за участю представників Superhumans Center, ветеранів і гостей події. Говорили про культуру спілкування та важливість емпатії у взаємодії з людьми, які пережили війну. Герої проєкту відверто ділилися своїм досвідом: що справді підтримує, а що може поранити навіть із добрих намірів. У центрі розмови розуміння, що безбар’єрність починається не з пандусів, а з поваги, щирості й готовності бачити людину перед собою.
Зазначимо, ритейлер Фокстрот з перших днів повномасштабної війни рф в Україні став надійною опорою для захисників. Починаючи з 24 лютого 2024 року компанія передала на потреби військових техніки на 50,5 млн грн, з них на понад 2 млн грн – співробітникам-захисникам (їх в компанії називають з #ротаФокстрота).
У 2023 році бізнес першим в українському ритейлі електроніки розпочав упровадження комплексних безбар’єрних рішень. А з початку 2024 року запущено програму реінтеграції ветеранів, яка допомагає колегам після повернення адаптуватися до роботи, а також відкриває можливості працевлаштування для зовнішніх кандидатів із числа ветеранів. Станом на жовтень 2025 року в компанії працює 21 ветеран.
Виставка «Світло серед нас» триватиме в столичному ТРК «Проспект» до 3 листопада (1 поверх, вхід Б). Переглянути світлини, які представлені на фотовиставці, можна також за посиланням.
Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки з оборотом 14,9 млрд грн у 2024 році, 127 магазинами у 68 містах і швидко зростаючим онлайн-напрямком
Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду і безбар’єрність.
Хіти продаж
Бестселери в категоріях

56